Την επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια μέχρι τις 12 Ιουνίου, προβλέπει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, όπως ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως.
Την επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια μέχρι τις 12 Ιουνίου, προβλέπει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, όπως ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ