Κεραμέως: Επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια μέχρι τις 12 Ιουνίου

Την επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια μέχρι τις 12 Ιουνίου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια μέχρι τις 12 Ιουνίου, προβλέπει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, όπως ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.