Έκλεψαν το γκαζόν από τον δήμο Ελληνικού – Το βίντεο που ανέβασε ο δήμαρχος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τμήμα από το νέο γκαζόν που έστρωσε ο δήμος Ελληνικού στον Ελαιώνα έκλεψαν άγνωστοι.

Μάλιστα ο ίδιος ο δήμαρχος, Γιάννης Κωνσταντάτος, με βίντεο που δημοσίευσε στα social media έκανε γνωστό το γεγονός όπως και την απορία του: «Τι θα το κάνει;». Όπως σημείωσε δεν μπορεί να το φυτέψει εκ νέου, ενώ αξιοσημείωτη είναι η θέληση του δράστη ο οποίος – όπως δείχνει η έκταση η οποία λείπει – σπατάλησε αρκετή ώρα ώστε να το βγάλει με κίνδυνο πάντα να τον πιάσουν.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.