Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι στο μετρό

Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το μεσημέρι εργαζόμενοι στο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι στο μετρό

 

Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το μεσημέρι εργαζόμενοι στο κατασκευαστικό κομμάτι του μετρό της πόλης σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις απολύσεις συναδέλφων τους.

Η πορεία ξεκίνησε από το σταθμό του ΟΣΕ και ολοκληρώθηκε στα γραφεία του “Αττικό Μετρό”, στην οδό 26ης Οκτωβρίου.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.