Αστυνομικοί μαζί με τους αγρότες στο μπλόκο του Νέστου – ΦΩΤΟ

Περισσότεροι από 20 αστυνομικοί, μαζί με συνταξιούχους συναδέλφους τους, βρέθηκαν για περίπου δύο ώρες στο μπλόκο της Εθνικής Οδού στη γέφυρα του Νέστου... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Περισσότεροι από 20 αστυνομικοί, μαζί με συνταξιούχους συναδέλφους τους, βρέθηκαν για περίπου από δύο ώρες στο μπλόκο της Εθνικής Οδού στη γέφυρα του Νέστου.

Οι αντιπροσωπεία των αστυνομικών με επικεφαλής το Διοικητικό Συμβούλιο της Συνδικαλιστικής Κίνησης αστυνομικών Νομού Ξάνθης συναντήθηκε χθες με αγρότες, κτηνοτρόφους και επαγγελματίες που βρίσκονται στο μπλόκο του Νέστου.

Σύμφωνα με το thrakitoday.com, τα πανό των αστυνομικών που χρησιμοποίησαν στην πορεία των Αθηνών αναρτήθηκαν και παραμένουν στον Νέστο.

Πηγή: thrakitoday.com

Διαβάστε επίσης:

Συμβολικά θα πρέπει να μπουν τα τρακτέρ στην Αθήνα, λένε οι αγρότες – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.