Απεργία: Αλλαγή στις ώρες της στάσης εργασίας σε Mετρό και Tραμ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην αυριανή 24ωρη απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ και το ΕΚΑ συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Με νεότερη ανακοίνωση οι συρμοί του Μετρό (Γραμμή 2 «Ανθούπολη – Ελληνικό» και Γραμμή 3 «Δημοτικό Θέατρο – Αεροδρόμιο») θα λειτουργήσουν από τις 12:00 έως τις 16:00. Τις ίδιες ώρες θα πραγματοποιούνται και τα δρομολόγια του Μετρό προς και από το αεροδρόμιο.

Η Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς -Κηφισιά» και οι γραμμές Τραμ θα λειτουργήσουν, από τις 11:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα.

Τις υπόλοιπες ώρες, όλα τα παραπάνω μέσα, δεν θα λειτουργήσουν λόγω συμμετοχής των εργαζομένων στην απεργία.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.