Απειλούν με απεργία

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ) εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία απειλούν με 48ωρη απεργία... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ) εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία απειλούν με 48ωρη απεργίαΠιο συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στο Μετρό, στον ΗΣΑΠ και στο Τραμ καλούν μάλιστα τη ΓΣΕΕ «Να αναλάβει τις ιστορικές της ευθύνες και την πρωτοβουλία για τον συντονισμό όλων των Ομοσπονδιών, των Σωματείων και των Ενώσεων, ώστε να διαμορφωθούν από κοινού οι αναγκαίες παρεμβάσεις και οι κινητοποιήσεις για την αποτροπή της λήψης των μέτρων», ενώ τονίζουν πως «Σε κάθε περίπτωση δε θα μείνουν αδρανή, με σταυρωμένα χέρια, περιμένοντας να συνθλιβούν κάτω από τον οδοστρωτήρα των μέτρων».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.