Μετά την ολοκλήρωση του καθαρισμού, από ειδική εταιρεία, του υδρογόνου που βρέθηκε κατά τη διάρκεια των αρχαιολογικών ανασκαφών άνοιξε χθες το εργοτάξιο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Το εργοτάξιο είχε παραμείνει κλειστό από τα μέσα Μαρτίου ενώ με την ολοκλήρωση της απορρύπανσης η επιθεώρηση εργασίας έδωσε το «πράσινο φως» για την έναρξη των εργασιών. Σύμφωνα με την ανάδοχο κοινοπραξία κατασκευής του Μετρό, παρά την αναγκαστική καθυστέρηση που υπήρξε, εκτιμάται ότι οι αρχαιολογικές εργασίες που πραγματοποιούνται στην περιοχή θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού. Πηγή: ΑΠΕ
Άνοιξε το εργοτάξιο του Μετρό
Μετά την ολοκλήρωση του καθαρισμού, από ειδική εταιρεία, του υδρογόνου που βρέθηκε κατά τη διάρκεια των αρχαιολογικών ανασκαφών άνοιξε το εργοτάξιο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ