Άνοιξε ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνοιξε με εντολή της ΕΛ.ΑΣ ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», που νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (31/01) είχε κλείσει.

Συγκεκριμένα, νωρίτερα η ΣΤΑ.ΣΥ είχε εκδώσει ανακοίνωση στην οποία αναφερόταν ότι «προσωρινά κλειστός θα παραμείνει ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», ενώ οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση», καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, βρισκόταν σε εξέλιξη συγκέντρωση για τα Ίμια στην περιοχή.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.