Άμστερνταμ : Έλληνες σχημάτισαν ανθρώπινη αλυσίδα στη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην κεντρική πλατεία Νταμ του Άμστερνταμ, Έλληνες της διασποράς δημιούργησαν μια εντυπωσιακή ανθρώπινη αλυσίδα, σχηματίζοντας τη φράση-σύνθημα «Δεν έχω οξυγόνο», διαμαρτυρόμενοι για την τραγωδία στα Τέμπη.

Τέμπη: «Δεν ήθελα να ακούσω το ηχητικό» – Τι δήλωσαν Πλακιάς και Ασλανίδης

Οι διαδηλωτές, με δυναμική παρουσία, βροντοφώναξαν συνθήματα, τονίζοντας πως θα στηρίζουν τους συγγενείς των θυμάτων μέχρι να αποκαλυφθεί η πλήρης αλήθεια για την τραγωδία στα Τέμπη.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.