Πανελλήνιες 2021: Αυτοί είναι οι πρώτοι των πρώτων – Η συνταγή της επιτυχίας και τα όνειρά τους για το μέλλον

Η αγωνία για πάνω από 100.000 υποψηφίους των Πανελληνίων Εξετάσεων τελείωσε σήμερα, καθώς ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της χώρας. Τα αποτελέσματα των πανελληνίων εξετάσεων έφεραν χαμόγελα και αισιοδοξία για το μέλλον σε χιλιάδες υποψηφίους. Ακόμη και εκείνοι που δεν τα κατάφεραν στις Πανελλήνιες έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους, καθώς η πορεία των ανθρώπων δεν καθορίζεται από μια αποτυχία ή μια επιτυχία στη ζωή.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, υπάρχουν δεκάδες μαθητές και μαθήτριες που αρίστευσαν. Οι μαθητές που συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίας μιλούν για τις εξετάσεις, το διάβασμα, τη “συνταγή” της επιτυχίας, αλλά και για τους στόχους και τα όνειρα που κάνουν μετά την ανακοίνωση των βαθμών.

Γιάννης Ντουντουνάκης – 19.343 μόρια

Έφτασε κορυφή ο Γιάννης Ντουντουνάκης ο οποίος συγκέντρωσε 19.343 μόρια! Η βαθμολογία αυτή του ανοίγει την πόρτα της Νομικής Αθηνών που είναι και η πρώτη του επιλογή. Όπως μας λέει ο Γιάννης: “Η χρονιά αυτή αναμφισβήτητα ήταν περίεργη και δύσκολη, η τηλεκπαίδευση με την οποία κύλησε το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, έφερε νέες ανάγκες και προβλήματα στα οποία καλούμασταν ως μαθητές να ανταποκριθούμε. Νομίζω ότι πολύ σημαντικό ήταν να έχει κάποιος μαθητής προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν και αυτοπειθαρχία καθώς δεν υπήρχε καθημερινή επαφή με τους καθηγητές. Προσωπικά με βοήθησαν πολύ οι γονείς μου και οι καθηγητές μου που διευκόλυναν τον δρόμο για την επιτυχία”.

Στο σπίτι του Γιάννη επικράτησε διπλή χαρά καθώς δεν ήταν ο μόνος επιτυχών στις πανελλαδικές. Υψηλή βαθμολογία συγκέντρωσε και ο δίδυμος αδερφός του Γιώργος

Γιώργος Ντουντουνάκης – 18.366 μόρια

Συγκέντρωσε 18.366 μόρια και πρώτη του επιλογή είναι το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Μηχανολόγων Υπολογιστών στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Όπως μας ανέφερε: “Η χρονιά ήταν σίγουρα διαφορετική από αυτό που θα περίμενε κάποιος μαθητής. Ως προς το μαθησιακό κομμάτι και το πλήθος της πληροφορίας και της γνώσης που έπρεπε να κατανοήσουμε και να εμπεδώσουμε ήταν ευκολότερη η κατάσταση, γιατί για καλά προετοιμασμένους μαθητές από ένα σημείο και μετά, λόγω της μειωμένης ύλης, γινόταν κουραστική η επανάληψη της ίδιας και της ίδιας ύλης. Έπρεπε να υπάρχει αυτοπειθαρχία για να μείνει κάποιος πιστός στη συνεχή αυτή επανάληψη της μειωμένης ύλης. Λόγω και τους εγκλεισμού εξαιτίας της πανδημίας, δεν είχαμε τη δυνατότητα κοινωνικοποίησης και διεξόδων που θα μας επέτρεπαν να ξεχαστούμε λίγο από την καθημερινότητα και την πίεση”.

Γιώργος Γιαννούλης – 19.275 μόρια

Ο Γιώργος Γιαννούλης, απόφοιτος του 4ου Γενικού Λυκείου Χανίων, με 19.275 μόρια, εισάγεται στην σχολή πρώτης επιλογής του, την Νομική Αθηνών. «Η χρονιά ήταν δύσκολη, ωστόσο, λόγω και των περιορισμών της πανδημίας συγκεντρώθηκα περισσότερο στο στόχο, αφιερώνοντας χρόνο στο διάβασμα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ευχαριστώντας τους καθηγητές του στο σχολείο και στο φροντιστήριο για την βοήθεια τους.

Γεωργία Άννα Κακούλη – 19.103 μόρια

Η Γεωργία Άννα Κακούλη συγκέντρωσε 19.103 μόρια και στόχος της είναι να περάσει στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης. Προσπαθεί όμως να μην ενθουσιαστεί προς το παρόν εξηγώντας μας ότι: “Φέτος εκτιμάται ότι θα ανέβαινουν υπερβολικά οι βάσεις και δε θέλω να χαρώ ακόμα πριν τις δω”. Για την ιδιαίτερη αυτή χρονιά μέσα στην οποία οι υποψήφιοι κλήθηκαν να κάνουν την προσπάθειά τους η Γεωργία Άννα ανέφερε: Ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά. Δεν κάναμε πολλά μαθήματα φυσικά, αλλά θεωρώ ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο και τα εμπόδια μας βοηθούν να γίνουμε πιο δυνατοί μερικές φορές. Εμένα με βοήθησε αυτή η χρονιά γιατί οργάνωνα το διάβασμά μου με μεγαλύτερη συγκέντρωση και άνεση χρόνου, αλλά αυτό ήθελε μεγάλη πειθαρχία. Καταλαβαίνω όσους είχαν στιγμές που τα παρατούσαν, γιατί κι εγώ είχα, καταλαβαίνω όσους είχαν στιγμές που είχαν κουραστεί ή έχαναν τη συγκέντρωσή τους. Ήθελε πείσμα νομίζω.”

Ηλιάννα Μαλανδράκη – 18.882 μόρια

Η Νομική Αθηνών αποτελούσε τον πρώτο στόχο της Ηλιάννας Μαλανδράκη. Με 18.882 μόρια τα καταφέρνει και όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «μέσα από συνεχή προσήλωση στο στόχο και επιμονή και με ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιορισμών της πανδημίας, ήρθε το αποτέλεσμα. Το συστηματικό διάβασμα ήταν το μυστικό της επιτυχίας μου».

Τέσσερις απόφοιτοι λυκείων της Πάτρας με πάνω από 19.000 μόρια

Τέσσερις απόφοιτοι λυκείων της Πάτρας κατάφεραν να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, δηλαδή περισσότερα από 19.000 μόρια.

Αγγελική Νταλαπέρα -19.667 μόρια

«Πρώτη προτίμηση είναι η σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο» ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Αγγελική Νταλαπέρα, η οποία συγκέντρωσε 19.667 μόρια, λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:

«Όσον αφορά στην προετοιμασία, τόσο στο σχολείο και στο φροντιστήριο κάναμε πάρα πολλές ασκήσεις. Διάβαζα αρκετά μόνη μου, προσπαθούσα να καταλάβω κάθε σημείο και ρωτούσα τους καθηγητές τη λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, διότι η κατανόηση θεωρώ ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό Σχετικά με τους περιορισμούς, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας, είπε ότι «ήταν μία επιπλέον πίεση και ένα επιπλέον άγχος, αφού όλη την ημέρα ήμασταν κοντά σε μία οθόνη, ενώ δεν μπορούσαμε να δούμε από κοντά τους φίλους μας και να συζητήσουμε. Ευτυχώς, το γεγονός αυτό δεν με επηρέασε στο ακαδημαϊκό κομμάτι» συμπλήρωσε.

Δήμητρα Δημητροπούλου – 19.495 μόρια

Η Δήμητρα Δημητροπούλου, που συγκέντρωσε 19.495 μόρια, έχει ως πρώτη προτίμηση την Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και αναφερόμενη στην προετοιμασία της σημειώνει: «Αρκετή μελέτη, αφοσίωση στον στόχο και πίστη στο εαυτό μου. Όμως, ήταν δύσκολες οι συνθήκες, λόγω της πανδημίας, και χρειάστηκε περισσότερη προσπάθεια. Με βοήθησαν πολύ οι καθηγητές μου και οι γονείς μου, διότι από την στιγμή που ήμασταν έγκλειστοι, είχαμε ανάγκη την ψυχολογική υποστήριξη, αφού δεν μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε τον ελεύθερο χρόνο μας».

Ιλεάνα Λιαρομμάτη – 19.360 μόρια

Η Ιλεάνα Λιαρομμάτη συγκέντρωσε 19.360 μόρια και δεν έχει αποφασίσει ακόμα ποια σχολή θα προτιμήσει. «Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά, η φυσική ή και κάτι σχετικό με την πληροφορική και τους υπολογιστές», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και συνεχίζει αναφερόμενη στην προετοιμασία της: «Η φετινή σχολική χρονιά ήταν η πιο δύσκολη χρονιά, ειδικά στο θέμα της ψυχολογίας, κάτι το οποίο ήταν πολύ κουραστικό. Παρά το γεγονός ότι είχα ελεύθερο χρόνο, δεν έβγαινα, λόγω των μέτρων, και αυτό ήταν αρκετά δύσκολο. Βέβαια διάβασα αρκετά και είχα σημαντική βοήθεια από τους καθηγητές και τους γονείς μου».

Αθανάσιος Τάσης – 19.215 μόρια

Ο Αθανάσιος Τάσης, ο οποίος κατάφερε να συγκεντρώσει 19.215 μόρια, θέλει να εισαχθεί στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών. «Δεν νομίζω ότι έκανα κάτι το διαφορετικό» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με τη προετοιμασία του, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι «δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος για να γράψεις καλά» και προσθέτει:

«Απλά, στο τέλος πιέστηκα λίγο παραπάνω και διάβασα περισσότερο. Όμως, η φετινή χρονιά χρειαζόταν λίγο παραπάνω πείσμα, γιατί ήταν μία περίεργη χρονιά, αφού ένας μαθητής της Τρίτης λυκείου περνούσε το 95% του χρόνου του μέσα στο δωμάτιο και αυτό είναι λίγο ψυχοφθόρο». Παράλληλα, αναφέρει ότι «με βοήθησαν πάρα πολύ οι καθηγητές μου, όπως και οι γονείς μου, οι οποίοι φρόντιζαν να με ηρεμούν».Δύο Ηρακλειώτισσες αρίστευσαν με πάνω από 19.000 μόρια

Ελένη Παπαδάκη – 19.335 μόρια

Η Ελένη Παπαδάκη από το 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, κατάφερε να συγκεντρώσει 19.335 μόρια και να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα. «Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί αυτή ήταν η μεγαλύτερή μου επιθυμία. Προσπάθησα γι’ αυτό και σήμερα η αλήθεια είναι ότι νιώθω πως ένας όμορφος κύκλος έκλεισε και ένας επίσης όμορφος ανοίγει, με τον καλύτερο τρόπο», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η 18χρονη, που είχε αποφασίσει από την πρώτη λυκείου, ότι η Ιατρική ήταν το επάγγελμα με το οποίο θα ήθελε να ασχοληθεί στη ζωή της. Όσο για το αν επηρέασε η πανδημία τις συνθήκες, τις προετοιμασίες της, η ίδια εξήγησε ότι χρειάστηκε πολλές φορές να ανατρέξει στην επιθυμία να πετύχει το στόχο της για να κρατηθεί.

«Ήταν πολύ δύσκολο όλα αυτό που συνέβαινε. Η τηλεκπαίδευση, το διάβασμα και ταυτόχρονα ο φόβος για όλα όσα ζούσαμε. Δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές ο στόχος μου και η λαχτάρα μου να τα καταφέρω, με κράτησαν σε εγρήγορση» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ελένη η οποία δεν παρέλειψε να τονίσει ότι η συμπαράσταση της οικογένειας και των φίλων της, υπήρξε ο βασικός λόγος που έμεινε συγκεντρωμένη και σε καλή ψυχολογική κατάσταση, παρά τις δυσκολίες και τις αυξημένες απαιτήσεις.

Ευαγγελία Αγγελάκη – 19.157 μόρια

Την ίδια ικανοποίηση έχει και η Ευαγγελία Αγγελάκη από το 2ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, που δεν πίστευε στα μάτια της όταν πήρε τα αποτελέσματα, ότι είχε καταφέρει να ξεπεράσει κατά πολύ αυτό που η ίδια όριζε ως καλή επίδοση για τα γραπτά της. Συγκέντρωσε 19.157 μόρια και η πρώτη της επιλογή, το Ηλεκτρολόγων Μηχανικών-Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, δεν είναι πια στόχος αλλά η μεγάλη της επιτυχία.

«Ήξερα ότι είχα γράψει καλά, αλλά πραγματικά εξεπλάγην με τα αποτελέσματα. Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μου που τα κατάφερα και που ολοκληρώθηκε αυτή η προσπάθεια με επιτυχία» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ διευκρινίζοντας ότι η περίοδος που έζησαν ως υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων, ήταν μια περίοδος απαιτητική και δύσκολη. «Γνώριζα ότι θα ήταν μια απαιτητική περίοδος, όμως λόγω της πανδημίας, όλα έγιναν ακόμη πιο απαιτητικά. Κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μπροστά σε μια οθόνη περάσαμε το μεγαλύτερο μέρος αυτής της χρονιάς. Αν πρέπει να πω το μυστικό της επιτυχίας πέρα από το διάβασμα, αυτό είναι η καλή ψυχολογία και η τύχη. Όλα παίζουν το ρόλο τους» είπε η Ευαγγελία Αγγελάκη.

Δύο μαθήτριες με υψηλή βαθμολογία στη ΛάρισαΑρετή Καραμήτσιου – 19.035 μόρια

Τα 19.035 μόρια «έπιασε» η μαθήτρια του ΕΠΑΛ Ελασσόνας, Αρετή Καραμήτσιου, με βάση την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η Αρετή, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, δήλωσε ευτυχισμένη, ενώ στόχος της παραμένει να μπορέσει να σπουδάσει Ιατρική και συγκεκριμένα να καταφέρει να γίνει παιδίατρος.

«Το συστηματικό διάβασμα και η επιμονή ήταν βασική προϋπόθεση για να καταφέρω να πιάσω τον στόχο αυτό» είπε χαρακτηριστικά η Αρετή, σημειώνοντας παράλληλα, πως «ολόκληρη η περίοδος, το προηγούμενο διάστημα, ήταν δύσκολη, μιας και βιώσαμε την προετοιμασία των εξετάσεων σε συνθήκες πανδημίας». Η ίδια σημείωσε επίσης, πως αναμένει τα αποτελέσματα για να μπορέσει να εισαχθεί στην Ιατρική Σχολή, ενώ τόνισε πως θα ξεκουραστεί και θα ξεκινήσει τις καλοκαιρινές διακοπές.

Μαρία Γκόλτσιου – 18.983 μόριαΥψηλή βαθμολογία με 18.983 μόρια «έπιασε» και η μαθήτρια Μαρία Γκόλτσιου, από την Ελασσόνα, η οποία αν και ακολούθησε την κατεύθυνση της Οικονομίας και Πληροφορικής, θέλει να περάσει στη σχολή Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ.

Η ίδια δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως βρίσκεται σε διαδικασία να εξεταστεί σε ένα ακόμη μάθημα, της Μουσικής, ώστε να μπορέσει να πετύχει τον τελικό στόχο της. «Μου αρέσει η μουσική. Αυτό ήταν το όνειρο μου και αυτό θέλω να σπουδάσω. Πήρα 20 τόσο στα Οικονομικά όσο και στην Πληροφορική και έπιασα υψηλή βαθμολογία, αλλά ο στόχος μου παραμένει ο ίδιος, δηλαδή να σπουδάσω μουσική», είπε η Μαρία Γκόλτσιου.Σοφία Κλεμπετσάνη – 19.261 μόρια

Η Σοφία Κλεμπετσάνη, απόφοιτος του 1ου Γενικού Λυκείου Ωραιοκάστρου, είναι μια από τις μαθήτριες από τη Θεσσαλονίκη που αρίστευσαν στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις. Έχοντας βαθμολογηθεί με 20 στη Φυσική, 19,3 στη Χημεία, 19 στη Βιολογία και 18,9 στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία συγκέντρωσε 19.261 μόρια και έχει ως πρώτη επιλογή την εισαγωγή της στο Τμήμα Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Ως ένα από τα χιλιάδες παιδιά της πανδημίας, που το περσινό και φετινό σχολικό έτος κλήθηκαν να προσαρμόσουν τις ανάγκες της προετοιμασίας τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις σε μία πρωτόγνωρη συνθήκη, η Σοφία μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις ιδιαίτερες δυσκολίες που συνάντησε, για όσα τη βοήθησαν και τα εφόδια που υπήρξαν καθοριστικά για την επιτυχία της.

«Ανέκαθεν διάβαζα από μικρή, ξεκίνησα φροντιστήριο στην Α’ λυκείου στα μαθήματα της κατεύθυνσης που θα επέλεγα και διάβασα πολύ στη Β’ λυκείου, έθεσα γερά θεμέλια, το υπόβαθρο που ήταν απαραίτητο για τη φετινή χρονιά. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της ύλης της Χημείας και της Βιολογίας το είχα καλύψει ήδη από πέρυσι. Πήρα όμως πολύ καλές βάσεις και από το σχολείο μου, υπήρξαν δίπλα μας καθηγητές με μεγάλο μεράκι και αφοσίωση», εξήγησε.

Η προσαρμογή μαθητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία είχε γίνει ήδη από την περσινή σχολική χρονιά και, όπως παρατήρησε η αριστούχος μαθήτρια, είχε πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Υπήρχε μέρα της εβδομάδας που η ίδια περνούσε 10 ώρες συνεχόμενα μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή της για τα σχολικά και φροντιστηριακά διαδικτυακά μαθήματα.

«Σίγουρα όσοι θα είχαν πολλές μετακινήσεις για την δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων εξοικονόμησαν πολύ ‘’νεκρό’’ χρόνο. Από την άλλη όμως, όταν κάποιος είναι πολλές ώρες μπροστά από μία οθόνη είναι πολύ εύκολο να διασπαστεί η προσοχή του. Ακόμη κι εγώ που ήμουν μια συνειδητοποιημένη μαθήτρια με στόχο, κοιτούσα π.χ. κάποιες στιγμές το κινητό μου, κάτι που στη δια ζώσης εκπαίδευση δε θα μπορούσε να γίνει. Επίσης σε σχέση με τη δια ζώσης διδασκαλία στην τηλεκπαίδευση είναι πιο δύσκολη η επικοινωνία, δεν μπορείς να δείξεις στον καθηγητή το λάθος σου, να το συζητήσεις όπως θα το έκανες εκ του σύνεγγυς», ανέφερε η Σοφία Κλεμπετσάνη.

Αν κάτι ωστόσο τη δυσκόλευσε κατά την περίοδο του εγκλεισμού λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για την πρόληψη διασποράς του κορονοϊού, δεν ήταν τα διαδικτυακά μαθήματα. «Με επηρέασε η κλεισούρα, γιατί στον ελεύθερο χρόνο έφερνε μελαγχολία. Εγώ έβγαινα πάντοτε, το να μην μπορώ να βγω μία βόλτα μου στοίχισε αρκετά. Τον Δεκέμβριο είχα αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου και την αισιοδοξία μου. Με τη βοήθεια της οικογένειας μου και των φίλων μου και με εργατικότητα κατάφερα να αντιμετωπίσω κι αυτή τη δυσκολία. Έτσι όταν τον Ιανουάριο επιστρέψαμε για λίγο στο σχολείο αναζωογονήθηκα και μπόρεσα κι έβαλα όλες δυνάμεις μου στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις», ανέφερε.

Όσο για τη μεθοδικότητα που είναι αναγκαία στην προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις διευκρίνισε: «Διάβαζα πολύ συγκεντρωμένα, γι’ αυτό διάβαζα αποδοτικά. Δεν είχα το κινητό και οτιδήποτε θα μπορούσε να με αποσπά. Μέχρι το τελικό στάδιο της προετοιμασίας και των επαναλήψεων όπου το διάβασμα έφτανε τις 8-10 ώρες ημερησίως, το καθημερινό μου διάβασμα ήταν από 3 έως 5 ώρες, με ένα μικρό διάλειμμα μετά τα μαθήματα του σχολείου και του φροντιστηρίου».

“Το συστηματικό διάβασμα εξασφαλίζει πολύ υψηλές βαθμολογίες”

Στέφανος Ζησόπουλος – 18.928 μόρια

Τα 18.928 μόρια «έπιασε» στη βαθμολογία ο Στέφανος Ζησόπουλος, μαθητής του 1ου ΓΕΛ Τρικάλων, ο οποίος, όπως δηλώνει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, θέλει να σπουδάσει Πληροφορική ή Διοικητική Επιστήμη. Οι γονείς και οι καθηγητές τον στήριξαν σημαντικά σε όλη αυτή την προσπάθεια, χωρίς βέβαια, όπως ο ίδιος εξηγεί, να στερηθεί τον ελεύθερο χρόνο. «Μελετούσα συστηματικά τρεις ώρες καθημερινά τα μαθήματά μου, είχα τον ελεύθερο χρόνο μου, όπου έπαιζα διάφορα παιχνίδια, και είχα ελεύθερα τα Σαββατοκύριακα», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τονίζοντας πως το συστηματικό διάβασμα, όπου δεν αφήνονται κενά, είναι το μυστικό στον δρόμο προς την επιτυχία. Ο ίδιος θα ξεκουραστεί και θα κάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές. Συνιστά αισιοδοξία και υπομονή, ευχόμενος καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές.

Κωνσταντίνος Παθέκας – 19.349 μόρια

Πολύ υψηλή βαθμολογία, που έφθασε τα 19.349 μόρια, εξασφάλισε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις ο Κωνσταντίνος Παθέκας, μαθητής του ΓΕΛ Οιχαλίας, ανοίγοντας τον δρόμο για σπουδές στην Ιατρική, που είναι το όνειρό του. Οι γονείς του αλλά και οι καθηγητές συνέβαλλαν σε αυτή την επιτυχία, ενώ ο ίδιος, όπως δηλώνει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, αφιέρωνε πολλές ώρες στο διάβασμα, βέβαια με συστηματικό τρόπο προκειμένου να μην υπάρχουν κενά και να καλυφθεί έτσι όλη η ύλη άνετα και χωρίς άγχος, που αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία. Όνειρό μου, τονίζει ήταν οι σπουδές στην Ιατρική σε οποιοδήποτε σχολή της χώρας, και για αυτό εργάστηκα σκληρά τα τελευταία χρόνια, έχοντας ως βοήθεια ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον.

Με πληροφορίες από: ΑΠΕ-ΜΠΕ, zarpanews.gr, ekriti.gr, flashnews.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ