Επίθεση με μολότοφ στο Α.Τ. Καισαριανής

Άγνωστοι πέταξαν μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα της Καισαριανής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καταδρομική επίθεση σημειώθηκε γύρω στις 13:30 στο αστυνομικό τμήμα της Καισαριανής, επί της οδού Συβρισσαρίου 4. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, περίπου 20 άτομα με κουκούλες βγήκαν από την οδό Φιλολάου, κινήθηκαν προς το αστυνομικό τμήμα και πέταξαν βόμβες μολότοφ, καπνογόνα και πέτρες. Από την επίθεση προκλήθηκαν φθορές σε δύο δίκυκλα που ήταν σταθμευμένα έξω από το Α.Τ. Οι δράστες διέφυγαν τρέχοντας και

αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη καταδίωξή τους. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι στιγμής έχουν γίνει τρεις προσαγωγές.

*ΦΩΤΟ αρχείου

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.