• Πρόεδρος ΣΕΤΕ στον Realfm 97,8: Ποτέ ο τουρισμός δεν αποτέλεσε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης

    1:54 μμ, Τρίτη 09 Ιουν 2020 1:54 μμ, Τρίτη 09 Ιουν 2020

    “Ακυρώσεις δεν έχουμε γιατί ότι ήταν να γίνει έχει γίνει, το θέμα είναι να δούμε από εδώ και στο εξής τι γίνεται. Είχα πει πριν από δέκα περίπου μέρες ότι το τοπίο έχοντας ξεκαθαρίσει πλέον η πολιτική βούληση και της ΕΕ αλλά και της χώρας να ανοίξουν τα σύνορα και να μην παραμείνουν κλειστά είναι προφανώς καλύτερο, όμως είδατε ότι και με τα στοιχεία του τελευταίου τετραημέρου -ουσιαστικά την αύξηση των κρουσμάτων- τα πράγματα θα είναι έτσι δυστυχώς και για όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι. Το κρίσιμο διάστημα στο οποίο θα κριθούν πολλά είναι το δεκαπενθήμερο 15 με 30 Ιουνίου που θα ανοίξει ουσιαστικά το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και το Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, οπότε θα έχουμε την πρώτη κρίσιμη μάζα πτήσεων από το εξωτερικό. Οπότε εκεί θα κριθεί εάν υπάρχει βούληση κόσμου να ταξιδέψει και πώς είναι η υγειονομική συμπεριφορά του κόσμου που ταξιδεύει. Αν αυτές τις δύο βδομάδες δούμε ξαφνικά αύξηση των κρουσμάτων αυτό αλλάζει τα δεδομένα και κανείς δεν μπορεί προκαταλάβει τι θα γίνει το επόμενο διάστημα”, είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Γιάννης Ρέτσος μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

    “Ο κόσμος μετά από τρεις μήνες εγκλεισμού είναι φυσιολογικό στη συμπεριφορά του να θέλει να συναντήσει ξανά πρόσωπα, οπότε δυστυχώς είναι μία πραγματικότητα την οποία θα βιώσουμε το επόμενο διάστημα. Εκείνο που πραγματικά εγώ εύχομαι είναι να μην αλλάξουν δραματικά τα υγειονομικά δεδομένα και να οδηγήσουν την κυβέρνηση να πάρει αποφάσεις που ουσιαστικά θα τελειώσουν την όποια ελπίδα για τον τουρισμό την υπόλοιπη σεζόν”, δήλωσε ο κ. Ρέτσος.

    Σχετικά με το σποτ για τον τουρισμό ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι “τα 32 εκατ. Είναι ο συνολικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ για φέτος, αυτό αντιλαμβάνεστε ότι περιλαμβάνει όλα τα έξοδα του ΕΟΤ... Το ‘state of mind’ δεν αποτελεί τον τίτλο της καμπάνιας, είναι μία έκφραση η οποία χρησιμοποιείται στο narative αυτής της καμπάνιας, όπως έχει χρησιμοποιηθεί κατά το παρελθόν από διάσημα τραγούδια τα οποία έχουν αφήσει ιστορία έως και διαφορετικού είδους διαφημίσεις προϊόντος. Είναι κάτι το οποίο προσπαθεί να βοηθήσει στο rebranding της χώρας αυτή τη στιγμή... Δεν υπάρχει ανάθεση γιατί δεν υπάρχει οικονομικό αντικείμενο” και πρόσθεσε:

    “Ποτέ ο τουρισμός δεν αποτέλεσε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης. Κατανοώντας όλη τη σημασία που έχει για την χώρα αι για το ΑΕΠ της, για τις επιχειρήσεις του και τους 700.000 εργαζόμενους δεν αποτέλεσε ποτέ αντικείμενο πολιτικών σκοπιμοτήτων. Και σήμερα που είμαστε σε αυτή τη δεινή κατάσταση με την υγειονομική κρίση και την οικονομική που ακολουθεί θα πρέπει ο τουρισμός να παραμείνει εκτός πολιτικής, κομματικής αντιπαράθεσης”.

    Ακούστε το ηχητικό:

    σχολίασε κι εσύ
    σχετικά άρθρα