Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Ηλεκτρικού λόγω… γκράφιτι – ΦΩΤΟ αναγνώστη

Ταλαιπωρία περίμενε το επιβατικό κοινό του Ηλεκτρικού, εξαιτίας νεαρών που κατέβηκαν στις γραμμές του Σταθμού ΗΣΑΠ ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ταλαιπωρία περίμενε το επιβατικό κοινό του Ηλεκτρικού, εξαιτίας νεαρών που κατέβηκαν στις γραμμές του Σταθμού ΗΣΑΠ “Ειρήνη” για να κάνουν γκράφιτι.

Για λόγους ασφαλείας διεκόπη η ηλεκτροδότηση στις ράγες, με αποτέλεσμα να μην εκτελούνται τα δρομολόγια της γραμμής για περίπου μισή ώρα.

Αφού έγινε ο απαραίτητος έλεγχος, η λειτουργία αποκαταστάθηκε στις 12:45μμ και τα δρομολόγια συνεχίστηκαν κανονικά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.