4ωρη στάση στα Νοσοκομεία

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν την Πέμπτη 29 Μαρτίου, Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, προνοιακές δομές και το ΕΚΑΒ, καθώς γιατροί και νοσηλευτές συμμετέχουν στην 4ωρη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν την Πέμπτη 29 Μαρτίου, Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, προνοιακές δομές και το ΕΚΑΒ, καθώς γιατροί και νοσηλευτές συμμετέχουν στην 4ωρη στάση εργασίας (11:30 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου) που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ.”Η πολιτική που ακολουθεί η συγκυβέρνηση στα θέματα Δημόσιας Υγείας, οδηγεί στην υποβάθμιση και διάλυση τόσο των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όσο και των Νοσοκομείων, με καταστροφικές επιπτώσεις στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες” αναφέρει η ΑΔΕΔΥ.Στην 4ωρη στάση εργασίας συμμετέχουν οι νοσοκομειακοί γιατροί Αθήνας -Πειραιά και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού ΙΚΑ (ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ).Γιατροί και εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Μαβίλη και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τα συναρμόδια υπουργεία.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.