Οι λέξεις που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης στα social media μπορούν να αποκαλύψουν κρυμμένες έννοιες σε όσους ξέρουν πού να κοιτάξουν.
Οι γλωσσολόγοι εδώ και αρκετά χρόνια ερευνούν αυτήν ακριβώς την παράμετρο που συνδέει τα λόγια ενός ατόμου με την ηλικία, το φύλο, ακόμα και την κοινωνικοοικονομική κατάσταση.Νέα έρευνα όμως μιας ομάδας ερευνητών, στην οποία συμμετέχουν και 2 Έλληνες, έκανε ένα βήμα παραπέρα, συνδέοντας την online συμπεριφορά περισσότερων από 5.000 χρηστών του Twitter με την κατηγορία εισοδήματος τους.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό PLoS ONE.
Διαβάστε περισσότερα στο ellines.com
Διαβάστε επίσης:
Οι 6 πλουσιότεροι Έλληνες των ΗΠΑ για το 2015
25 ελληνικά νησιά που πρέπει να επισκεφθείτε
Ο Έλληνας που κάνει την κηπουρική μόδα στην Αυστραλία
Μία από τις καλύτερες κιθαρίστριες στον κόσμο