24ωρη απεργία στο υπουργείο

Νέα 24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν αύριο, Πέμπτη 22 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

24ωρη απεργία στο υπουργείο

 

Νέα 24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν αύριο, Πέμπτη 22 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, έπειτα από σχετική απόφαση της σημερινής τους γενικής συνέλευσης.

Οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες από την περασμένη Πέμπτη διαμαρτυρόμενοι για την τοποθέτηση συναδέλφων τους σε «διαθεσιμότητα».  

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.