24ωρη απεργία των ταξί στη Θεσσαλονίκη

Σε 24ωρη απεργία προχώρησαν οι ιδιοκτήτες ταξί στη Θεσσαλονίκη, ως ένδειξη συμπαράστασης στους εργαζομένους της ΕΡΤ3... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

24ωρη απεργία των ταξί στη Θεσσαλονίκη

 

Σε 24ωρη απεργία έως τις 5 τα ξημερώματα της Τρίτης προχώρησαν οι ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης, που ζητούν να δοθεί λύση στο θέμα της στάθμευσης των οχημάτων τους στις πιάτσες, διεκδικώντας νέους χώρους.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της απεργιακής τους κινητοποίησης πέρασαν με τα πανό τους έξω από το κτήριο της ΕΡΤ3, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία που ανέβασαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 στο twitter.

 

 

Πηγή: thesstoday.gr

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.