ΒΙΝΤΕΟ: Η “επιστροφή” του Άδωνι στο στούντιο

Δεν έφυγε ποτέ. Στα παρασκήνια ήταν. Κι όταν δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις, οι συγγνώμες και τα mea culpa, επέστρεψε στο στούντιο... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ: Η “επιστροφή” του Άδωνι στο στούντιο 

 

Δεν έφυγε ποτέ. Στα παρασκήνια ήταν. Κι όταν δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις, οι συγγνώμες και τα mea culpa, επέστρεψε στο στούντιο.

Ο Γιώργος Παπαδάκης ζήτησε συγγνώμη για το “μπουμπούκος”, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε ένα “mea culpa” για το ότι ο κ. Παπαδάκης εξέλαβε τις αιχμές του ως “κατεθυνόμενες ερωτήσεις προς τον κ. Καμμένο” και το θέμα λύθηκε.

Αφού, βέβαια, ο κ. Γεωργιάδης ξεκαθάρισε: “Εμένα το μπουμπούκος δεν με ενοχλεί. Είμαι χοντρόπετσος. Το είπε δημόσια η Ευγενία σε μια στιγμή τηλεοπτικής ανωριμότητας και δεν θέλω να στεχοχωριέται”.

Δείτε την “επιστροφή”  και τον διάλογο:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.