Το “καρφί’ της Ντόρας…

Μήνυμα με το οποίο ευχαριστεί όσους παρακολούθησαν από κοντά την παρουσίαση του βιβλίου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, έγραψε πριν από λίγο, η Ντόρα Μπακογιάννη. Μήνυμα με... πολλούς αποδέκτες... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Το “καρφί’ της Ντόρας…

Μήνυμα με το οποίο ευχαριστεί όσους παρακολούθησαν από κοντά την παρουσίαση του βιβλίου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, έγραψε πριν από λίγο, η Ντόρα Μπακογιάννη. Μήνυμα με… πολλούς αποδέκτες:

“Η χθεσινή παρουσία σας στην εκδήλωση για την οποία σας ευχαριστώ όλους, αποδεικνύει τελικά ότι μόνο η αλήθεια αντέχει στο χρόνο.”