Τι έκανε το φορτηγό έξω από το υπουργείο;

Ένα μεγάλο φορτηγό μεταφορικής εταιρείας με γερανό για τη μεταφορά επίπλων και υπολογιστών ήταν παρκαρισμένο έξω από το προαύλιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τι έκανε το φορτηγό έξω από το υπουργείο;

 

Ένα μεγάλο φορτηγό μεταφορικής εταιρείας με γερανό για τη μεταφορά επίπλων και υπολογιστών ήταν παρκαρισμένο έξω από το προαύλιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας προχθές το βράδυ. Διόλου παράξενο, όπως αναφέρει η Κυριακάτικη Δημοκρατία, καθώς τώρα οργανώνεται η περίφημη Γενική Γραμματεία Συντονισμού για να παρακολουθεί online τη συμμόρφωση των υπουργείων στις διεθνείς υποχρειώσεις της χώρας.

Το παραδοσιακό μπλοκάκι Σαμαρά καταργείται λοιπόν και έρχεται η τεχνολογία με “χρονοδιαγράμματα”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.