Θετικός στον κορονοϊό ο Νίκος Ανδρουλάκης

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θετικός στον κορoνοϊό βρέθηκε ο Νίκος Ανδρουλάκης, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από την Κω.

Την είδηση έκανε γνωστή ο ίδιος με ανάρτησή του στο Twitter.

«Έπειτα από 2,5 χρόνια ήρθε και η δική μου σειρά να νοσήσω με Covid19. Ο ιός είναι ακόμα εδώ, να προσέχετε την υγεία σας», έγραψε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, δίπλα στη φωτογραφία με το θετικό τεστ.

Για λίγες ημέρες θα βρίσκεται σε απομόνωση, με τους συνεργάτες του να αναδιαμορφώνουν ήδη το πρόγραμμα με τις υποχρεώσεις του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.