Ταχιάος στον Realfm 97,8: Προτεραιότητα για το μετρό ήταν οι βορειοδυτικές πόλεις και όχι το αεροδρόμιο

Για το μετρό της Θεσσαλονίκης, το Flyover και τα έργα στην Αττική για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος στους Νίκο Χατζηνικολάου και Κάτια Μακρή και στην συχνότητα Realfm 97,8.

Ταχιάος: Μου έστειλε ο Καρυπίδης sms ότι συγκεντρώνονται οπαδοί – Εάν κάποιος θέλει να παίξει με το Μετρό, θα περάσει πάνω από το πτώμα μου

Σε ερώτηση για την καταγγελία του στην Δικαιοσύνη για απειλές του προέδρου του Άρη, Θεόδωρου Καρυπίδη σε βάρος του μετρό ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι «δεν ήταν απειλές προσωπικές. Αφορούσαν το μετρό και ένα πρόβλημα το οποίο είχε προκύψει με έναν αποκλεισμό δύο αγωνιστικών. Εγώ αυτό το οποίο έκανα- γιατί έκανα το αυτονόητο- πήγα στον εισαγγελέα. Άλλωστε και ο πρωθυπουργός είπε ότι εκτελούσα δική του εντολή και πήγα. Είναι ξεκάθαρο ότι η Δικαιοσύνη επιλαμβάνεται. Δεν έχω κληθεί προς το παρόν να καταθέσω οτιδήποτε. Όταν κληθώ θα παρουσιαστώ στη Δικαιοσύνη και θα πω ακριβώς όσα συνέβησαν, τα οποία ούτως ή άλλως συνοπτικά περιγράφω στην επιστολή την οποία ενεχείρισα στον κύριο εισαγγελέα».

Και συνέχισε: «Είμαι φίλαθλος του Άρη αλλά έχω πει κάτι πολύ πιο σημαντικό ότι όποιος πάει να πειράξει το μετρό θα περάσει πάνω από το πτώμα μου οπότε καταλαβαίνετε ότι όταν έχουμε μία αποστολή έχουμε μία αποστολή».

Σε άλλη ερώτηση για την κριτική που δέχεται το μετρό ότι είναι ημιτελές καθώς δεν συνδέει το κέντρο της πόλης με το αεροδρόμιο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης επειδή έχουμε τις σχετικές μελέτες τις οποίες παρουσιάσαμε νωρίτερα αυτή τη χρονιά εκείνο το οποίο προκύπτει είναι ότι η ζήτηση από το αεροδρόμιο δεν είναι κάποια ζήτηση να δίνει πρώτη προτεραιότητα το σχετικό έργο. Η πρώτη προτεραιότητα αφορά τις βορειοδυτικές πόλεις. Εκεί λοιπόν συμβαίνει αυτό που συμβαίνει και στην Αθήνα, ότι πρέπει το έργο να αναπτυχθεί αρθρωτά. Το ένα κομμάτι έρχεται πίσω από το άλλο κομμάτι και το κλειδί σε όλα αυτά είναι τα χρηματοδοτικά εργαλεία».

Αναφορικά με το Flyover ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι «θα είναι έτοιμο στις 16 Μαΐου του 2027 και όταν το λέω αυτό το λέω μετά λόγου γνώσεως διότι είναι ένα έργο που επειδή γίνεται ως ΣΔΙΤ σημαίνει ότι από πίσω υπάρχει το κίνητρο του επενδυτή να προχωρήσει παρά πολύ γρήγορα στην κατασκευή του και προχωράει πάρα πολύ γρήγορα. Στην αρχή οι αντιδράσεις υπήρχαν γιατί ο κόσμος δεν καταλάβαινε ότι οι πρόδρομες εργασίες δεν μπόρεσαν να κινητοποιήσουν τόσους πολλούς πόρους όσους σήμερα βλέπουν».

Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική και τα έργα που δρομολογεί η κυβέρνηση ο Νίκος Ταχιάος υπογράμμισε ότι «δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή γίνεται ένα πολύ μεγάλο έργο, είναι η γραμμή 4. Είναι ένα πολύ μεγάλο έργο για την Αθήνα. Είναι ένα μετρό το οποίο θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης, δηλαδή θα είναι χωρίς οδηγό».

«Από εκεί και πέρα θα πρέπει να γίνουν και οδικά έργα. Στα οδικά έργα έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία με τoν κύριο Χαρδαλιά για να δούμε πόσο μπορούμε να τρέξουμε τα έργα που γίνονται στον Κηφισό για την βελτίωση της διατομής της οδού δηλαδή να υπάρχει κανονικά μία σταθερή διατομή σε όλη την οδό ώστε να μην έχουμε προβλήματα συμφόρησης», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

«Από εκεί και πέρα περιμένουμε να ανοίξουμε τις πρότυπες προτάσεις για να δούμε πόσο εφικτό είναι να προχωρήσουμε σε έργα, όπως η οδός από Ελευσίνα – Οινόη ή η σύνδεση της Αττικής οδού η κατασκευή του κόμβου 3 που έχει παραλειφθεί στο παρελθόν», σημείωσε ο Νίκος Ταχιάος.

«Εκείνο που σίγουρα δημοπρατούμε το αμέσως προσεχές διάστημα δηλαδή στις αρχές της επόμενης χρονιάς, είναι ο τριπλός κόμβος του Σκαραμαγκά, δηλαδή η ολοκλήρωση της περιφερειακής του Αιγάλεω, ένα έργο ενός προϋπολογισμού περίπου 65 εκατ. ευρώ το οποίο είναι παρά πολύ σημαντικό για να αποφορτίσει την περιοχή του Ασπροπύργου», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ακούστε το ηχητικό:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ