Συνάντηση των ΥΠΕΞ Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ την Πέμπτη στην Αθήνα – Η ατζέντα

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι υπουργοί Εξωτερικών Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ θα συναντηθούν την επόμενη Πέμπτη στην Αθήνα.

Πρόκειται για μία συνάντηση, η οποία θα είναι και προπαρασκευαστική της τριμερούς συνάντησης που θα γίνει στις αρχές Απριλίου στην Ιερουσαλήμ σε ημερομηνία, η οποία οριστικοποιηθεί κατά τη συνάντηση των υπουργών.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στην ατζέντα και των δύο συναντήσεων θα κυριαρχήσουν οι περιφερειακές εξελίξεις και το ζήτημα της ενέργειας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.