Στο πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα ο Γεραπετρίτης – «Υποχρέωσή μας ένας σύγχρονος σιδηρόδρομος»

«Σήμερα έχουμε την επανεκκίνηση των δρομολογίων για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Με μια χρονική υστέρηση εκκινούν οι αμαξοστοιχίες. Είμαστε εντός προγράμματος και απομένει ο προαστιακός για Κιάτο που θα ξεκινήσει προς τα τέλη της επόμενης εβδομάδας» δήλωσε το πρωί, από τον σταθμό Λαρίσης, ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος και επιβιβάστηκε στην αμαξοστοιχία με αναχώρηση για Καλαμπάκα.

Ευχαρίστησε τους εργαζομένους σε ΟΣΕ και Hellenic Train, οι οποίοι υπερέβαλαν εαυτούς, έτσι «ώστε να μπορέσουμε σε μία εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη να αναβαθμίσουμε το επίπεδο ασφάλειας, ώστε οι επιβάτες να αισθανθούν εμπιστοσύνη και να μπορέσουμε ωσότου να ολοκληρωθούν τα προβλεπόμενα έργα να έχουμε ένα επίπεδο ασφάλειας που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πολιτών και των επιβατών».

Γιώργος Γεραπετρίτης

Ο υπουργός Επικρατείας επισήμανε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, πως η Πολιτεία, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, ανέδειξε τρία στοιχεία:

  • Το πρώτο είναι να ριχτεί άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος έτσι ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν. Η έρευνα προχωράει με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματα της.
  • Το δεύτερο είναι να υπάρχει επανεκκίνηση με ασφάλεια για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης του κοινού. Και πράγματι σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες καθώς και ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το αεροδρόμιο και την Χαλκίδα. Είχαμε την επανεκκίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας για τη Θεσσαλονίκη και επιπλέον σήμερα έχουμε τις επιβατικές αμαξοστοιχίες οι οποίες κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Ελπίζω στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να έχουμε και τον προαστιακό του Κιάτου.
  • Το τρίτο ζήτημα είναι βεβαίως η ανάταξη της ασφάλειας του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο. Γίνεται μία τεράστια προσπάθεια εκ μέρους του υπουργείου και της πολιτείας έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται στην σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα, ώστε τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα σε όλα τα διεθνή standards για την προστασία των επιβατών.

Αναφέρθηκε ακόμη στις σημαντικές συνέργειες με ευρωπαϊκούς θεσμούς με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό σιδηροδρόμων. «Έχουμε ήδη αναπτύξει συνεργασία με τη γερμανική κυβέρνηση και σήμερα θα βρεθώ το μεσημέρι και στην Γαλλία όπου με πρωτοβουλία και του πρωθυπουργού θα έχουμε μία συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών» προσέθεσε ο υπουργός.

«Υποχρέωσή μας είναι να έχουμε ένα σιδηρόδρομο, που θα είναι αντάξιος των προσδοκιών όλων μας, ένα σύγχρονο σιδηρόδρομο ο οποίος θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να είναι από τους κορυφαίους στην Ευρώπη. Αυτό είναι υποχρέωσή της πολιτείας αλλά είναι και ένα χρέος το οποίο έχουμε απέναντι στα θύματα του τραγικού δυστυχήματος που χάθηκαν τόσο πρόωρα και άδικα», είπε και κατέληξε, λέγοντας: «Η έρευνα θα φτάσει μέχρι τέλους και ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα θα γίνει ένα μέσο το οποίο θα είναι ασφαλές και το οποίο θα είναι στην υπηρεσία της πολιτείας και της κοινωνίας».

Νίκος Παππάς: Επικοινωνιακό σόου η επανεκκίνηση, συγκάλυψη στο δυστύχημα, εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου

«Ένα μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, η επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων δεν συμβαδίζει με τις εξαγγελίες. Ο κ. Γεραπετρίτης επιβιβάστηκε σε τρένο που πάει μέχρι την Καλαμπάκα, αλλά αποβιβάστηκε ακριβώς έξω από την Αθήνα» δήλωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3ʼ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς.

«Δρομολόγια που εξαγγέλθηκαν, όπως του προαστιακού από Θεσσαλονίκη για Λάρισα αλλά και αυτά από Αθήνα για Κιάτο, δεν πραγματοποιούνται. Σταθμοί παραμένουν κλειστοί διότι δεν επαρκούν σταθμάρχες και κλειδούχοι. Τι κάνει, λοιπόν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη; Ένα επικοινωνιακό σόου που προσβάλλει τους πολίτες. Και ενώ έχει αφήσει τον σιδηρόδρομο σε εγκατάλειψη, συνεχίζει την προσπάθεια συγκάλυψης» καταλήγει η ανακοίνωση.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ