ΠΑΣΟΚ: Τηλεφωνική επικοινωνία Ανδρουλάκη με Σημίτη και Βενιζέλο – Συγχαρητήρια από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε νωρίτερα το πρωί ο Νίκος Ανδρουλάκης με τον πρώην Πρωθυπουργό, Κώστα Σημίτη. Χθες, σύμφωνα με πληροφορίες, συνομίλησε και με τον πρώην πρόεδρο, Ευάγγελο Βενιζέλο.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος επικράτησε στον δεύτερο γύρο των εσωκομματικών εκλογών με 59,9% έναντι του συνυποψηφίου του για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, Χάρη Δούκα (40,1%) δέχτηκε συγχαρητήρια και από τους δύο ισχυρούς άνδρες του κόμματος.

Ο επανεκλεγείς πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ είχε την ευκαιρία και για σύντομη συνομιλία μαζί τους.

Παράλληλα, ο Νίκος Ανδρουλάκης δέχτηκε τηλεφωνικά συγχαρητήρια για τη νίκη του και από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Σημειώνεται ότι στη δήλωσή του μετά το τελικό αποτέλεσμα ο Νίκος Ανδρουλάκης έστειλε μήνυμα ενότητας λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Σήμερα νικητής είναι το ΠΑΣΟΚ και η δημοκρατική παράταξη. Αύριο ενωμένοι θα πάμε το κίνημά μας ακόμα ψηλότερα. Τα δύσκολα για το ΠΑΣΟΚ είναι πίσω. Τα καλύτερα είναι μπροστά».

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.