Παπανδρέου: Ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε για τις Κάννες

Ο Γιώργος Παπανδρέου σχολιάζοντας το δημοσίευμα των Financial Times που αναφέρεται στη συνεδρίαση των G20 στις Κάννες προέβη στην ακόλουθη δήλωση... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παπανδρέου: Ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε για τις Κάννες

Ο Γιώργος Παπανδρέου σχολιάζοντας το δημοσίευμα των Financial Times που αναφέρεται στη συνεδρίαση των G20 στις Κάννες προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Ό,τι είχαμε να πούμε για τη συνάντηση των Καννών και το δημοψήφισμα, το έχουμε πει κατ” επανάληψη και επιβεβαιωνόμαστε – παρά τις όποιες ενστάσεις για την ακρίβεια ορισμένων σημείων του δημοσιεύματος των Financial Times. Τώρα, είναι ώρα να μιλήσουν άλλοι».

 

Διαβάστε επίσης:

To ΠΑΣΟΚ  για το παρασκήνιο των Καννών

 

Financial Times: Όταν έκλαψε ηΜέρκελ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.