Οι νεότερες πληροφορίες για τις διαθεσιμότητες των C-130

 Το θέμα με τις διαθεσιμότητες των C-130 και τα… κομμένα φτερά της Πολεμικής Αεροπορίας, που δημοσιεύσαμε χθες στο enikos.gr προκάλεσε αίσθηση και μάλιστα δεν πέρασε ασχολίαστο κατά την διάρκεια της συνάντησης που είχαν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος και ο υφυπουργός Νίκος Χαρδαλιάς, με τους διαπιστευμένους συντάκτες, στο «Δώμα ΓΕΝ».

Του Χρήστου Μαζανίτη

 Το κυρίως ζητούμενο είναι άμεσα να κινηθούν οι διαδικασίες ώστε 4 μεταγωγικά C-130 να πάρουν τον δρόμο για τα εργοστάσια, όπου θα υποβληθούν σε εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης.

C-130

Το ένα από αυτά θα πάει μέσω NSPA (NATO Support and Procurement Agency), του οργανισμού υποστήριξης του ΝΑΤΟ, που υποδεικνύει σε ποιο εργοστάσιο μπορεί να πραγματοποιηθεί η απαραίτητη υποστήριξη. Μέσω του Μηχανισμού φαίνεται ότι έχει βρεθεί το εργοστάσιο στην Πορτογαλία, το οποίο όμως δεν έχει ελεύθερη θέση και γι’ αυτό – όπως αποκάλυψε ο υπουργός – καθυστερεί η μετάβασή του.

 Σε ότι αφορά τα 3 αεροσκάφη που έχει αποφασιστεί η μεταφορά τους στο Ισραήλ, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επιβεβαίωσε αυτό που γράφαμε στο χθεσινό ρεπορτάζ του enikos.gr ότι από το Επιτελείο Αεροπορίας έχει φτάσει εδώ και καιρό ο σχετικός φάκελος και μένει ο ίδιος να αποφασίσει πότε θα τον φέρει ως υποπρόγραμμα για έγκριση στη Βουλή.

C-130

«Ο λόγος της καθυστέρησης είναι η ΕΑΒ» ανέφερε ο κος Παναγιωτόπουλος, αποκαλύπτοντας ότι «υποστηρίζει ότι θα μας παραδώσει 4 αεροπλάνα μες στο 2022. Έχουμε αμφιβολίες αν θα τηρηθεί βέβαια αυτή η ευγενής φιλοδοξία της ΕΑΒ. Πολύ σύντομα θα πρέπει να αποφασίσουμε αν θα το πυροδοτήσουμε».

 Μεταξύ άλλων, όπως έχουμε αποκαλύψει στο enikos.gr, η ΕΑΒ υποτίθεται ότι θα παρέδιδε 8 κινητήρες αεροσκαφών το δεύτερο εξάμηνο του 2021, ωστόσο παρέδωσε μόνο τους 4.

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ