Ο Βούτσης και ο Λοβέρδος παρακολούθησαν το Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός – ΦΩΤΟ

Ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Λοβέρδος βρέθηκαν στο ΣΕΦ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Λοβέρδος βρέθηκαν στο ΣΕΦ και παρακολούθησαν το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό για τα ημιτελικά του κυπέλλου. Ο κ. Βούτσης κάθισε στα επίσημα του ΣΕΦ, κοντά στον κ. Λοβέρδο. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες ο πρόεδρος της Βουλής είχε μια σύντομη συνομιλία με τον  διευθυντή επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστα Καραπαπά.

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.