Ο Μητσοτάκης υποδέχτηκε τον Δούκα στο Μαξίμου – Τι συζήτησαν

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τον εκλεγμένο Δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, υποδέχτηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Δούκα για την εκλογή του και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στη θητεία του.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, εξετάστηκαν οι προτεραιότητες της νέας δημοτικής αρχής, αλλά και ζητήματα όπου η κυβέρνηση και η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορούν να συνεργαστούν προς όφελος των δημοτών και των κατοίκων της πρωτεύουσας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.