Μητσοτάκης για τη στάση εργασίας στο Μετρό: Η κυβέρνηση δεν εκβιάζεται

Συγγνώμη από τους Αθηναίους πολίτες για ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγγνώμη από τους Αθηναίους πολίτες για την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν το πρωί της Τρίτης λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στο Μετρό, ζήτησε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Όπως αναφέρει σε ανάρτηση την οποία έκανε στο twitter, ο κ. Μητσοτάκης τονίζει ότι « η κυβέρνηση δεν εκβιάζεται επειδή απλώς ζητήθηκε σε 21 άτομα να κάνουν την δουλειά τους».

Προανήγγειλε, μάλιστα, ότι «θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για προσωπικό ασφαλείας».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.