Κασσελάκης: Βόλτα στην Θεσσαλονίκη μετά την παρέλαση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Περίπατο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έκανε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης μετά την παρέλαση.

Συνοδευόμενος από βουλευτές και στελέχη του κόμματος περπάτησε σε κεντρικούς δρόμους, έκανε χειραψίες με πολίτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους.

Στην Πλατεία Φαναριωτών στάθηκε για λίγο μπροστά στο άγαλμα του Κρητικού Μακεδονομάχου Αγωνιστή.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε καφέ και πέρασε στιγμές χαλάρωσης με βουλευτές, στελέχη και φίλους που είχαν καταλάβει ήδη τα τραπέζια.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.