Καραμανλής στον Realfm 97,8: Αυτά είναι τα μέτρα για την κίνηση στην Αθήνα

Ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στον Realfm 97,8 στην αυξημένη κίνηση που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα.

“Εδώ και καιρό μελετάμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μέτρων και μάλιστα το έχουμε ονομάσει, “Ανάσα για την Αθήνα”. Το πρώτο μέτρο θα είναι το μέτρο του Δακτυλίου. Ο Δακτύλιος μπορεί να είναι ένα ξεπερασμένο μέτρο αλλά εμείς θα το εφαρμόσουμε με μια διαφορετική λογική και θα το ονομάσουμε “Καθαρό Δακτύλιο”.

Ένα μέτρο που ξεκινά στις 25 Οκτωβρίου. Αυτός ο νέος Δακτύλιος βασίζεται σε πρώτη φάση στην λογική των μονών – ζυγών, αλλά με μια θεμελιώδη διαφορά ότι τέρμα οι χιλιάδες εξαιρέσεις και κομμένα όλα τα παραθυράκια” περιέγραψε μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου και στον Αντώνη Δελλατόλα.

“Σήμερα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που εξαιρούνται από τον Δακτύλιο. Αυτό θα λήξει, τα μόνα αυτοκίνητα που θα μπορούν να εξαιρεθούν είναι τα ηλεκτρικά. Γι’ αυτό άλλωστε έχει ονομαστεί “πράσινος Δακτύλιος”, εμείς θα τον ονομάσουμε “καθαρό Δακτύλιο”. Μάλιστα ήδη έχουμε κάνει μελέτη για να προσδιορίσουμε τα γεωγραφικά όρια του Δακτυλίου” πρόσθεσε.

“Όλοι θα συμφωνήσουμε ότι έτσι όπως ήταν σχεδιασμένος ο Δακτύλιος χρειάζεται αναπροσαρμογή. Θα ανοίξει ο κύκλος” υπογράμμισε.

“Ένας από τους λόγους που έχουμε κίνηση στους δρόμους της Αθήνας είναι ότι έχουμε μειωμένη επιβατική κίνηση στα ΜΜΜ. Στην Αθήνα βρήκαμε 800 λεωφορεία τον Ιούλιο του 2019 και έχουμε πάει στα 1.300” δήλωσε ο υπουργός.

Τα μέτρα για την κίνηση

“Η κατάσταση επειδή ξεκινούν οι εργασίες για την Γραμμή 4 του Μετρό, θα επιδεινωθεί. Έχουν γίνει μελέτες ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι πολίτες, όσο το δυνατόν” σημείωσε και συνέχισε “ένα άλλο άμεσο μέτρο και κάτι το οποίο βιώνουμε όσοι οδηγούμε στο κέντρο της Αθήνας, είναι η αναπροσαρμογή του ωραρίου τροφοδοσίας”.

“Το επίπεδο της συμφόρησης στην Αθήνα επηρεάζεται σε έναν βαθμό και από την τροφοδοσία των επιχειρήσεων. Το ζήτημα αυτό δημιουργεί πραγματικό έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας.

Ήδη είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε και να απομακρυνθούμε από την λογική απαγόρευσης κυκλοφορίας κατά μήκος συγκεκριμένων οδών και να ξέρει ο καθένας πώς και πότε θα κάνει τροφοδοσία” συμπλήρωσε.

“Το τελευταίο μέτρο που είναι μακροπρόθεσμο αλλά πολύ σημαντικό είναι μια πρόταση του συλλόγου Ελλήνων συγκοινωνιολόγων, να κάνουμε ένα ενιαίο παρατηρητήριο μεταφορών στην Αττική. Στο ζήτημα με την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας, εμπλέκονται πάρα πολλοί φορείς, δήμοι, η Περιφέρεια και δύο υπουργεία. Ένας ενιαίος θεσμοθετημένος φορέας θα μας λύσει πολλά προβλήματα και θα έχουμε πλήρη εικόνα τι συμβαίνει” είπε ο Κώστας Καραμανλής.

Ο Κώστας Καραμανλής για την Γραμμή 4 του Μετρό

“Η Γραμμή 4 είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Ήδη ξεκινούν να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια. Θα δώσει μια ανάσα και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που έχει η Αθήνα. Η κατασκευαστική περίοδός του είναι 7 χρόνια. Στον Πειραιά είχαμε αρκετές καθυστερήσεις. Οι σταθμοί αυτοί θα είναι έτοιμοι το καλοκαίρι” περιέγραψε.

 

Ακούστε το ηχητικό:

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ