Η Μεγαλοοικονόμου κέρασε κουραμπιέδες στη Βουλή – ΦΩΤΟ

"Κουραμπιέδες" είχε χαρακτηρίσει τους βουλευτές της αντιπολίτευσης που είχαν ταχθεί κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών...

“Κουραμπιέδες” είχε χαρακτηρίσει τους βουλευτές της αντιπολίτευσης που είχαν ταχθεί κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών η κυρία Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου προκαλώντας αντιδράσεις. Σήμερα Παρασκευή, η βουλευτής εμφανίστηκε στο εντευκτήριο της Βουλής κερνώντας κουραμπιέδες στέλνοντας σαφές μήνυμα.