Επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: Η πρόσκληση να μιλήσει στη Βουλή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντιμίρ Ζελένσκι.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν στο ΑΠΕ ότι ο κ. Ζελένσκι συνεχάρη τον Πρωθυπουργό για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στη σύνδεση της Οδησσού με την ιστορία του Ελληνισμού και την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο ο κ. Μητσοτάκης απηύθυνε πρόσκληση στον κ. Ζελένσκι να μιλήσει μέσω τηλεδιάσκεψης στη Βουλή των Ελλήνων. Η ημερομηνία της ομιλίας του Προέδρου της Ουκρανίας θα οριστεί το αμέσως επόμενο διάστημα δια της διπλωματικής οδού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.