Έφη Αχτσιόγλου: Πέρασε τις γιορτές σε νοσοκομείο του εξωτερικού – Η ανάρτησή της

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύσκολα ήταν τα φετινά Χριστούγεννα για την Έφη Αχτσιόγλου καθώς χρειάστηκε να περάσει τις γιορτινές ημέρες σε νοσοκομείο του εξωτερικού, όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή της στα social media.

Η Έφη Αχτσιόγλου έγραψε χαρακτηριστικά ότι «τα φετινά μας Χριστούγεννα δεν ήταν όπως τα περιμέναμε» καθώς «περάσαμε όλες τις γιορτινές ημέρες σε ένα νοσοκομείο του εξωτερικού (από ατυχία, όχι από επιλογή)».

Σύμφωνα με πληροφορίες ο γιος της, Άρης, ήταν αδιάθετος και χρειάστηκε να νοσηλευτεί για λίγες ημέρες σε νοσοκομείο του Μονάχου, εκεί όπου έκαναν διακοπές.

Η κυρία Αχτσιόγλου εύχεται «υγεία», σχολιάζοντας ότι είναι «το βασικό που συχνά θεωρούμε δεδομένο».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.