Αλέξης Τσίπρας: «Rebranding»… αλά γαλλικά – Πληροφορίες ότι σχεδιάζει την «επόμενη ημέρα»

«Rebranding – Alexis Tsipras»: Αυτό έγραφε το ενημερωτικό διαφημιστικής εταιρείας που κρατούσε στα χέρια του και διάβαζε ο πρώην Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας κατά την πτήση του από το Παρίσι στην Αθήνα.

Ο Αλέξης Τσίπρας διάβαζε το ενημερωτικό της Publicis Communications, μίας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρώην πρωθυπουργός επιχειρεί την αναμόρφωση του πολιτικού προφίλ του, ενώ στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών και των κινήσεών του σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο λαμβάνει πολλές φορές reports με διάφορες προτάσεις από εταιρείες με δραστηριότητα στον τομέα της διαφήμισης που διαθέτουν εμπειρία στους κανόνες που επιτάσσει η σύγχρονη επικοινωνία.

Ο Αλέξης Τσίπρας πήγε στο Παρίσι προκειμένου να συμμετάσχει στη συζήτηση και ψήφιση της έκθεσης της Ντόρας Μπακογιάννη για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, που διεξάγεται στην Επιτροπή Πολιτικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του οργανισμού.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ