Η «Μήδεια» βγάζει… selfie, μόνο για το enikos.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤου ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗΚαι ενώ οι πρόβες για την άκρως φιλόδοξη «Μήδεια» του Δημήτρη Καραντζά μπαίνουν στην τελική ευθεία τους-η πρεμιέρα δίνεται την Παρασκευή-, εξασφάλισα μόνο για σένα μια υπέροχη selfie του «δαιμόνιου» παιδιού του ελληνικού θεάτρου-δες Καραντζάς-με     τους τρεις εξαιρετικούς πρωταγωνιστές του-δες Γάλλος, Λούλης και Σαράντης-απο την τελευταία τους δοκιμή στο θεατράκι της Σχολής Μωραίτη, αφού από αύριο κατηφορίζουν στην Επίδαυρο. Δια χειρός Χρήστου Λούλη η selfie-όπως βλέπεις. Όσοι έχουν πάρει… πρόγευση λένε για μια ελκυστική, τολμηρή πρόταση και εμείς δεν έχουμε παρά να περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα Παρασκευή και Σάββατο στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου-την Παρασκευή θα δοθεί μια παράσταση στις 21.30 και το Σάββατο δύο: μια στις 21.00 και μια στις 12 τα μεσάνυχτα [μήπως να δω αυτή;]. Η «Μήδεια» που πίστεψε και στήριξε ο διευθυντής του Φεστιβάλ Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ανεβαίνει σε μετάφραση του σπουδαίου μας Μίνωα Βολανάκη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, σε δραματουργική επεξεργασία του ιδίου και της Θεοδώρας Καπράλου. Τη μουσική υπογράφει ο Ανρί Κεργκομάρ, τα σκηνικά η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου, τα κοστούμια η Ιωάννα Τσάμη, τους φωτισμούς ο Αλέκος Αναστασίου και την κίνηση ο Χρήστος Παπαδόπουλος. Παίζουν οι Γιώργος Γάλλος [Μήδεια, Τροφός], Χρήστος Λούλης [Ιάσων,Κρέοντας, Παιδαγωγός, Αιγέας ,Άγγελος] και Μιχάλης Σαράντης [χορός]Η παράσταση επιχειρεί να ανασύρει και να τοποθετήσει το ζήτημα «Μήδεια» στο επίκεντρο.Τρεις άντρες βρίσκονται πάνω στη σκηνή προκειμένου να αναρωτηθούν, να επανεξετάσουν, να επιχειρήσουν να δώσουν απαντήσεις στον «θρύλο» της Μήδειας από αντρική σκοπιά. Σε ποια σημεία η Μήδεια «υποκρίνεται», σε ποια σημεία επιχειρηματολογεί επαρκώς, ποια μέρη του έργου είναι αμιγώς λογικά και δικαιολογημένα και πού σφάλλει; Πώς τρία πρόσωπα αντίθετου φύλου από αυτό του ρόλου μπορούν να δικαιολογήσουν και να αθωώσουν την πράξη της Μήδειας; Η παράσταση επανέρχεται στο έργο για να θέσει όλα αυτά τα ζητήματα σε έναν πάγκο ανατομικής μελέτης της ρυθμολογίας και της επιχειρηματολογίας του, σε μια «ψιθυριστή» παράσταση που προσπαθεί να αγγίξει το «σύμπτωμα» της Μήδειας υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής… Ραντεβού στην Επίδαυρο!

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ