Survivor: Έτσι αναχώρησαν οι “διάσημοι” για Άγιο Δομίνικο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του Survivor. Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ επιστρέφει στις οθόνες στις 26 Δεκεμβρίου και τα ξημερώματα της Τρίτης αναχώρησε για τον Άγιο Δομίνικο το δεύτερο γκρουπ των παικτών.

Η ομάδα των διασήμων έφτασε τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” ακολουθώντας πιστά τις εντολές του Ατζούν Ιλιτζαλί. Οι παίκτες είχαν φροντίσει να καλύψουν τα χαρακτηριστικά τους φορώντας μάσκες και καπέλα και δεν έκαναν δηλώσεις στους δημοσιογράφους.

Υπενθυμίζεται ότι χθες την ίδια ώρα αναχώρησαν και οι “μαχητές” για τον Άγιο Δομίνικο.

Survivor: Οι τρεις εντολές του Ατζούν στους παίκτες

  • Δεν μιλάτε πουθενά και σε καμία κάμερα
  • Δεν αποκαλύπτετε τα πρόσωπά σας
  • Από την ώρα που υπογράψατε μέχρι και το τέλος του παιχνιδιού δεν ανεβάζετε τίποτα στα social media

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.