Mission Impossible: Χαμός στο TikTok για την ιδιαίτερη διαφήμιση της ταινίας του Τομ Κρουζ

Σε μία εποχή που τα social media κυριαρχούν, έντονη είναι και η στροφή προς αυτά για διαφημιστικούς σκοπούς. Το κοινό στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι τεράστιο και πολλοί διαφημίζουν το υλικό τους ιδίως στο TikTok για να απευθυνθούν και σε μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου. Το πρώτο μέρος της έβδομης ταινίας “Mission Impossible” του Τομ Κρουζ έχει κάνει πάταγο και οι υπεύθυνοι αυτής, στράφηκαν και προς το TikTok, θέλοντας να διαφημίσουν το προϊόν τους.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One: Ατελειώτη δράση στο τελικό τρέιλερ της ταινίας – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Victor De Martin, ο οποίος είναι γνωστός για τα ιδιαίτερα βίντεο που δημιουργεί, πριν από λίγες ημέρες δημοσίευσε στο TikTok, ένα ομολογουμένως εντυπωσιακό βίντεο. Σε αυτό μία μπίλια πέφτει με “ταχυδακτυλουργικό” τρόπο πάνω σε “πλακάκια”, που φαίνεται να είναι από ξυλόφωνο, δημιουργώντας έτσι το χαρακτηριστικό soundtrack της ταινίας. Το βίντεο έχει συγκεντρώσει σχεδόν 90 εκατομμύρια προβολές και πάνω από 3 εκατομμύρια like. 

@victordemartrin For the secret agent in all of us #MissionImpossible only in theatres July 12 – #missionimpossiblechallenge #paramountpartner #collaborationcommerciale ♬ Mission Impossible Movie In Theatres July 12 – Mission Impossible

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ