Λάκης Γαβαλάς: Γελάω όταν βλέπω GNTM – Οι περισσότεροι γίνονται ντελιβεράδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην κάμερα της εκπομπής “Happy Day” του Alpha μίλησε ο Λάκης Γαβαλάς όπου μεταξύ άλλων σχολίασε το GNTM.

“Γελάω… γελάω με την καλή έννοια” ανέφερε ο Λάκης Γαβαλάς για το ριάλιτι μόδας.

“Συμπονώ τα παιδιά που το όνειρό τους είναι να καταξιωθούν στο Instagram ή όπως είχα πει παλαιότερα στο delivery, γιατί πολλοί από αυτούς γίνονται ντελιβεράδες. Και οι κοπέλες γίνονται για να πληρώνουν τα εξτέ τους και τα υπόλοιπα εξαρτήματά τους” ανέφερε σχολιάζοντας την πορεία των παικτών του GNTM.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τα αιχμηρά σχόλια που έκανε ο Λάκης Γαβαλάς για το GNTM

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.