GNTM Spoiler: Δύο αποχωρήσεις που θα συζητηθούν – Ποια παίκτρια φεύγει οικειοθελώς

Την επόμενη εβδομάδα θα αποχωρήσουν από το GNTM τρεις και όχι δύο παίκτριες....

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την επόμενη εβδομάδα θα αποχωρήσουν από το GNTM τρεις και όχι δύο παίκτριες. Το spoiler έδωσε η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή της στον ALPHA.Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι μια διαγωνιζόμενη θα φύγει τη Δευτέρα και άλλη μια την Τρίτη, όμως θα υπάρξει μια οικειοθελής αποχώρηση. «Είμαι εθισμένη με το GNTM, δεν ξέρω αν είστε και εσείς τόσο, έχω βάλει τους συνεργάτες μου να ψάξουν όποια πηγή υπάρχει για να μάθουμε τι συμβαίνει ακόμα και όταν είναι κλειστές οι κάμερες αλλά και τι πρόκειται να συμβεί. Την άλλη εβδομάδα αποχωρούν όχι δύο αλλά τρία… και εδώ έχουμε την έκπληξη», είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή και αποκάλυψε ποια κορίτσια θα αποχωρήσουν.

Πηγή βίντεο: gossip-tv.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.