Μετά την αποχώρηση στο αποψινό επεισόδιοo του GNTM, στο σπίτι θα μείνουν πέντε κορίτσια. Την Τρίτη, τα περισσότερα spoiler έπεσαν έξω και τελικά δεν αποχώρησε η Άννα, αλλά η η Ίλντα.Το επίπεδο έχει ανέβει πολύ και πλέον ο ανταγωνισμός μεταξύ των παικτριών είναι πολύ μεγάλος. Στο επεισόδιο της Πέμπτης λοιπόν θα φύγει από το GNTM η Άννα, η οποία έχει γλιτώσει αρκετές φορές από την αποχώρηση.
GNTM spoiler: Αυτή η παίκτρια αποχωρεί απόψε
Μετά την αποχώρηση στο αποψινό επεισόδιοo του GNTM, στο σπίτι θα...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Media & Τηλεοπτικά Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ