Γενέθλια για τον Γιώργο Παπαδάκη – «Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με το τραγούδι των Ζιγκ Ζαγκ, «Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω», ο Γιώργος Παπαδάκης δέχτηκε στον αέρα της εκπομπής της ευχές των συνεργατών του για τα γενέθλιά του.

«Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω» είπε με χιούμορ ο παρουσιαστής του “Καλημέρα Ελλάδα”.

«Έχω βαλθεί να συμπληρώσω δύο αιώνες, θα τα καταφέρω…» συμπλήρωσε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.