Εισβολή του ΑΝΤΑΡΣΥΑ στη συνεδρίαση της ΕΣΗΕΑ

Μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ εισέβαλαν στη σύσκεψη της ΕΣΗΕΑ και διέκοψαν για λίγο τη συνεδρίαση για την πορεία της απεργίας στα ΜΜΕ… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ εισέβαλαν στη σύσκεψη της ΕΣΗΕΑ και διέκοψαν για λίγο τη συνεδρίαση για την πορεία της απεργίας στα ΜΜΕ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εισβολή των μελών του ΑΝΤΑΡΣΥΑ έγινε την ώρα που βρίσκονταν στη συνεδρίαση οι διευθυντές των ΜΜΕ, συζητώντας για την πορεία της απεργίας κατά του ασφαλιστικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ζήτησαν απεργία διαρκείας.

 

Διαβάστε επίσης:

“Μαύρο” σε μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό της Κρήτης

Πέθανε ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Οικονόμου σε ηλικία 59 ετών

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.