GNTM: Οι τέσσερις φιναλίστ του τελικού και η ανατροπή – “Μάχη” για τον τίτλο – ΒΙΝΤΕΟ

Μετά την αποχώρηση του Έντουαρντ στον ημιτελικό του GNTM αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά την αποχώρηση του Έντουαρντ στον ημιτελικό του GNTM 3 το βράδυ της Δευτέρας, οι τέσσερις καλύτεροι της Ελλάδας για το 2020 συνεχίζουν στον μεγάλο τελικό του διαγωνισμού που θα προβληθεί απόψε. Οι τέσσερις φιναλίστ είναι η Παρασκευή, ο Αιμιλιάνο, ο Ηρακλής και ο Ανδρέας. Ένα catwalk θα φέρει μία ακόμη ανατροπή. Ένας από τους τέσσερις διαγωνιζόμενους, εκείνος με τη χειρότερη επίδοση, θα πρέπει να αποχωρήσει και οι τρεις θα είναι εκείνοι που θα δώσουν το 100% του εαυτού τους στο τερματισμό του διαγωνισμού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.