GNTM – Μαριαγάπη: Είμαι το Νο1 των κοριτσιών – Δεν βρίσκω δίκαιο να είναι δύο επιστροφές στην πεντάδα

Η Μαριαγάπη που αποχώρησε λίγο πριν τον ημιτελικό του GNTM...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Μαριαγάπη που αποχώρησε λίγο πριν τον ημιτελικό του GNTM βρέθηκε στη “Φωλιά των Κου Κου” και μίλησε έξω από τα δόντια, καθώς όπως είπε θεωρεί ότι είναι το νούμερο 1 από τα κορίτσια, καθώς η Παρασκευή μπήκε ξανά στο παιχνίδι με τη δεύτερη ευκαιρία.

“Είναι λίγο περίεργο αυτό το θέμα γιατι αν τα παιδιά δεν είχαν επιστρέψει θα ήμουν το νούμερο 1 από τα κορίτσια και για μένα είμαι. Με την αξία μου ήμουν από την αρχή. Οπότε το να πας σπίτι σου, να δεις τους δικούς σου όπως η Παρασκευή και ο Ηρακλής, να χαλαρώσεις… Σε ηρεμεί και μπαίνεις αλλιώς πάλι στο GNTM” ανέφερε η παίκτρια. “Δεν βρίσκω δίκαιο να είναι αυτή τη στιγμή δύο επιστροφές στην πεντάδα. Δεν έχει ξαναγίνει” τόνισε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.