Τζένη Μπαλατσινού: Έβαψαν τα πασχαλινά αυγά με τον μικρό Παναγιώτη- Αντώνιο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην Πάτμο βρίσκονται εδώ και λίγες ημέρες η Τζένη Μπαλατσινού και ο γιος της Παναγιώτης- Αντώνιος για να περάσουν το Πάσχα.

Χθες, Μεγάλη Πέμπτη η Τζένη Μπαλατσινού και ο μικρός τήρησαν το έθιμο και έβαψαν τα πασχαλινά αυγά.

Σε φωτογραφίες που ανέβασε στο Instagram, έδειξε ότι μητέρα και γιος μοιράστηκαν όμορφες και δημιουργικές στιγμές:  ζωγράφισαν, χρησιμοποίησαν χρώματα και πινέλα και έδωσαν τη δική τους πινελιά στην παράδοση, απολαμβάνοντας την κοινή τους δραστηριότητα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.