Tom Hanks: Πάσχω από διαβήτη

Καλεσμένος στην εκπομπή του David Letterman ήταν ο Tom Hanks, ο οποίος μίλησε, για πρώτη φορά, για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Tom Hanks: Πάσχω από διαβήτη

Καλεσμένος στην εκπομπή του David Letterman ήταν ο Tom Hanks, ο οποίος μίλησε, για πρώτη φορά, για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός αποκάλυψε ότι πάσχει από διαβήτη και τόνισε ότι για αυτό το λόγο έχασε αρκετά κιλά το τελευταίο διάστημα.

«Ο γιατρός μου είπε ότι πάσχω από διαβήτη Τύπου 2. Είναι ελεγχόμενο» ανέφερε ο ηθοποιός ενώ αστειευόμενος είπε στον παρουσιαστή: «Κάτι θα μας σκοτώσει όλους, David».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.