Το πρώτο μήνυμα της Σίλιας μετά την αποχώρησή της από το GNTM

Η Σίλια ήταν η διαγωνιζόμενη που αποχώρησε από το GNTM καθώς σύμφωνα με την κριτική είχε τη χειρότερη φωτογραφία...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Σίλια ήταν η διαγωνιζόμενη που αποχώρησε από το GNTM καθώς σύμφωνα με την κριτική είχε τη χειρότερη φωτογραφία.

Η πρώην διαγωνιζόμενη λίγο μετά την αποχώρηση της από το ριάλιτι έκανε την πρώτη της ανάρτηση στην οποία μεταξύ άλλων ευχαρίστησε εκείνους που την στήριξαν στην προσπάθεια της.

“Ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες έφτασε στο τέλος του. Αλλά όπως λένε, κάθε τέλος και μια νέα αρχή. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς για τα θετικά σχόλια που δέχομαι. Είναι ειλικρινά συγκινητικό να λαμβάνεις μηνύματα υποστήριξης από ανθρώπους που δεν γνωρίζεις”, έγραψε η Σίλια σε Instastory της.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.