Το νέο βιντεοκλίπ του Α.Ρέμου

Δείτε το νέο βιντεοκλίπ του Αντώνη Ρέμου με τους Goin’ Through... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά από 13 χρόνια ο Αντώνης Ρέμος επανακυκλοφορεί το τρεγούδι το κομμάτι ”Εντάξει”. Το τραγούδι διασκευάστηκε από το δίδυμο των Goin’ Through. Ο Νίκος Βουρλιώτης έκανε τη διασκευή των στίχων και ο Μιχάλης Παπαθανασίου της μουσικής.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.