Μετά από 13 χρόνια ο Αντώνης Ρέμος επανακυκλοφορεί το τρεγούδι το κομμάτι ”Εντάξει”. Το τραγούδι διασκευάστηκε από το δίδυμο των Goin’ Through. Ο Νίκος Βουρλιώτης έκανε τη διασκευή των στίχων και ο Μιχάλης Παπαθανασίου της μουσικής.
Το νέο βιντεοκλίπ του Α.Ρέμου
Δείτε το νέο βιντεοκλίπ του Αντώνη Ρέμου με τους Goin’ Through... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ